joi, 19 ianuarie 2012

An I si II Fotografii mari pentru expo

Salu An I si II


Gata cu lucrarile mici, sunt panotate, mai trebuie agatatori si sunt bune de pus pe pereti.
Bun. Cu lucrarile mari a ramas asa:
1.Cei care au trimis pe mail si la care am trimis raspuns in legatura cu fotografia mare la TEMA RITM si am dat OK-ul, trebuie sa o mai trimita o data( doar o fotografie, cea finala, la rezolutia mare)pe mail, pentru a o avea eu in folderul pentru selectarea fotografiei de pe afis,
si pot sa mearga sa dea comanda la AGFA Photoshop, str BOLYAI, vis-a-vis de restaurantul China Blue.
Am vorbit cu cei de acolo si am negociat un pret de 20 de ron/ bucata, la dimensiunea 50x70 pe hartie fotografica.
2. Cei care inca nu au primit feedback pentru fotografia la TEMA RITM, adica nu mi-au aratat-o nici la curs si nici nu au trimis-o pe mail, sunt rugati sa o faca pana maine(vineri), pentru a da OK-ul, ca mai apoi sa aveti timp sa mergeti sa le scoateti la AGFA Photoshop.


Pentru saptamana viitoare programul este urmatorul.

Luni intre 16:00-20:00 definitivarea panotarii, cu retusurile de rigoare si panotarea lucrarilor mari.
Marti de la ora 16:00- panotarea expozitiei la MURES MALL.
Miercuri de la ora 18:00, vernisaj.


Voi incerca de asemenea sa imprim cateva invitatii si sper sa fie gata pana luni,( va tin la curent).
Daca veti nelamuriri, astept intrebari pe e-mail:

Cezar
Fotomures

Niciun comentariu: