luni, 2 iunie 2014

An I si II 2-3 iunie Festivalul Zilele Scolilor de Arte

Salut An I si II

Astazi si maine, 2-3 iunie va avea loc la Palatul Culturii, Festivalul Zilele Scolilor de Arte.

Va astept de la ora 17:00 la Mures Mall, la Expozitia de Arta si de la 17:30 la Palatul Culturii, pentru spectacol

Pentru ziua de Marti 3 iunie de la ora 16:00 va invit la vernisajul expozitiei Apollo Photocontest 2014 si de la ora 17:00 lapartea a doua a spectacolului la Palatul Culturii.

Cezar Fotomures






Un comentariu:

Bogdan Pora spunea...

salut

scuze ca scriu aici, aiurea.
am o intrebare si am gasit date de contact.
am catvea filme de vreo 20 de ani, poate chiar mai mult, si inca 2 expirate tot de vreo 20 de ani pe care le-am folosit acum 2-3 ani. astazi le-am regasit si m-am hotarat sa le developez. din ce am citit, nu prea garanteaza nimeni reusita. stii cumva unde gasesc in tg mures un centru pt developat sau vreu batran mai experimentat ce ar putea scoate ceva din filmele astea? azomures nu mai are laborator? nu am gasit nimic pe net.
te rog raspunde-mi pe mutu131@yahoo.com
multumesc pt ajutor!

ps: se poate raspunde si pe gmail :)